Serengeti

Serengeti

Hoewel het merk Serengeti al sinds 1982 bestaat, zijn de eerste stappen van de unieke lenstechnologie al in 1908 begonnen. Toen is namelijk het Corning optische laboratorium opgericht, met als hoofddoel de verbetering van lenstechnologie. Hieruit is dan ook het motto ontstaan: onderzoek, perfectioneer en herhaal.

Serengeti vindt niet alleen wat en hoe we kunnen zien met ons oog belangrijk, zij vinden het oog zelf ook erg belangrijk. Mensen helpen met helder kijken is vanaf het begin een grote drijfveer geweest en tot op de dag van vandaag ligt hier de focus. Als resultaat heeft Serengeti Eyewear in de afgelopen jaren zeer vooruitstrevende lens technologieën toe kunnen passen in de brillen die zij op de markt brengen. Serengeti is sinds de oprichting gedreven door visie en dit maakt het één van de meest gerespecteerde merken op zonnebrillen gebied.

[Bel voor prijsopgave]
[Bel voor prijsopgave]
[Bel voor prijsopgave]